06 okt Khoros als tool voor het beheer van sociale media: onze eerlijke recensie
in Uncategorized
Bent u op zoek naar een social media management tool om u te helpen bij uw online marketing? Als dat zo is, ben je misschien Khoros tegengekomen. In dit artikel kijken we eerlijk naar Khoros en geven we je onze mening over de vraag of het de moeite waard is om het voor je bedrijf te gebruiken.
Zit je vast bij het beslissen of je Khoros wilt gebruiken? Lees verder om meer te weten!
Laten we Khoros eens bekijken als een tool voor het beheer van sociale media
Khoros is er trots op zich te concentreren op zijn digital-first benadering van klantbetrokkenheid, en het product lijkt zeer vergelijkbaar met andere beheertools voor sociale media. Op hun website laten ze zien dat ze hebben gewerkt met merken als VISA, Microsoft, GM, HP, Samsung en meer, wat kan helpen het vertrouwen te versterken van meer prominente merken die een hulpmiddel nodig hebben om hun doelen te bereiken.
Sommige succesverhalen van klanten op de website omvatten: Austin huisdieren leven! bespaard $ 50K in minder dan een jaar met Khoros. Helaas hadden ze geen casestudy’s over het beheer van sociale media beschikbaar, wat we graag hadden gezien van sommige van deze opmerkelijke merken.
Hun tool valt uiteen in deze belangrijkste concentratiegebieden om merken te helpen:
- Platform voor klantbetrokkenheid – Digital-first, een omnichannel-platform gebouwd voor ondernemingen.
- Contact Centrum – Agentefficiëntie, automatisering en operationele inzichten.
- Betrokkenheid bij de gemeenschap – Self-service ondersteuning, educatie en samenwerking.
- Beheer van sociale media – Contentbeheer, publicatie en beheer.
- CX-inzichten – Een uniforme, bruikbare weergave voor CX van wereldklasse.
Ze bieden tal van aanvullende producten binnen die gebieden en diensten en hebben veel oplossingen die sommigen meer aanspreken dan anderen. Dat is waar we hopen dat deze beoordelingen binnen kunnen komen, zodat ze u kunnen helpen te weten welke tools u moet bekijken en waarom ze zinvol zijn voor uw merk of bedrijf.
Khoros-oplossingen
Naast hun aandachtsgebieden biedt Khoros de volgende producten om toe te voegen aan uw aangepaste platform om u te helpen aanvullende behoeften te vervullen, zoals:
- Merkgemeenschappen – Creëer een ruimte voor klanten om antwoorden te krijgen, contact te leggen met collega’s en nieuwe ideeën te delen.
- Berichten – Maak contact met klanten via sms, Messenger, WhatsApp en meer.
- Sociaal en recensies – Bescherm uw merk en stimuleer loyaliteit via sociale media en beoordelingssites.
- Moderne chat – Chat met klanten in realtime of op elk moment op uw website.
- Chatbot – Start het gesprek met automatisering, verhoog de efficiëntie van agenten, triage en meer.
- Sociale marketing – Organiseer sociale campagnes die de bedrijfsresultaten stimuleren.
- Ervaringen – Vind, beheer en deel de beste sociale media-inhoud.
- Sociaal luisteren – Begrijp sociale trends van klanten, de markt en concurrenten.
Trouwens, als je wat ondersteuning nodig hebt bij het maken van klantenservicestrategieën op sociale media, dan is dit artikel iets voor jou!
Wat indruk op mij maakte
Het kan lastig zijn om talloze integraties met tal van sociale mediaplatforms en opties voor technologie- of data-integraties aan te bieden, dus ik was verrast om te zien hoeveel opties Khoros op dit gebied biedt. Dit kan een cruciale beslisser zijn wanneer u de keuze voor SMM-tools beperkt en een voorsprong op kandidaten moet vinden.
U vindt de volledige lijst van hun integratie-opties hiermaar dit zijn enkele opmerkelijke die opvielen:
- Grote sociale mediaplatforms – Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Pinterest, TikTok en YouTube
- Sms-platforms – Google Zakelijke Berichten, Apple Berichten voor Bedrijven en WhatsApp
- Review sites of platforms – Google Mijn Bedrijf, Google Play Store, Apple iOS App Store en Facebook-recensies
- Technologie/gegevensplatforms – Adobe, Bitly, Brandwatch, Google Analytics, HubSpot, verschillende Salesforce-opties, Yelp en Zendesk
Een ander gebied dat mijn interesse in Khoros enorm heeft gewekt, waren hun CX Insights. Hiermee kunnen verschillende datapunten worden verzameld om zwakke plekken in de reis van een klant in bepaalde contactafdelingen te vinden door ze te verbinden.
Als het essentieel is voor uw merk om de klantervaring te blijven verbeteren, kan dit een waardevol hulpmiddel zijn om te overwegen.
Het gebruikt enkele gegevenspunten, zoals:
- Kanaaluitsplitsing
- Gemiddelde duurtijd
- Onderwerpanalyse
- Onderwerp Focus
- Problemen
- Emotie
- Context
- Belangrijke voorwaarden
- Sentiment verdeling
- Totaal aantal contacten (door teamlid)
Prijsdetails van Khoros
Helaas kon ik geen bronnen vinden over de prijzen van Khoros, en het lijkt gated informatie te zijn, wat betekent dat je een demo zou moeten opzetten.
Toen ik zocht naar gratis proefopties, kon ik niets vinden. Als Khoros veelbelovend lijkt voor je team, raad ik aan om een demo op te zetten als je eerste startpunt en van daaruit verder te gaan.
Wanneer Khoros zinvol is voor uw merk
Khoros lijkt beter te passen bij merken op ondernemingsniveau. Hun vermogen om informatie tussen teams te verenigen (zoals een reactief team op sociale media en een callcenterteam) is het vermelden waard. Als u merkt dat uw merk opties nodig heeft om uw marketinginspanningen voor sociale media aanzienlijk te vergroten, kan dit ook een goede match zijn.
Als groter merk heeft u waarschijnlijk meer inkomend volume, en dit is waar sommige van hun automatiseringsopties kunnen helpen om de zaken onder controle te houden. Dit kan een belangrijk punt zijn, aangezien veel werkgevers extra gebieden moeten bestrijken met onverwacht personeelsverloop, dus de mogelijkheid om wat automatisering te stroomlijnen, is misschien wat uw team nodig heeft.
Omdat de prijs niet openlijk wordt gedeeld, is het moeilijk te zeggen of een middelgroot bedrijf of kleiner deze tool zelfs als een optie zou kunnen beschouwen.
Als een samenvatting
Khoros is een tool voor het beheer van sociale media met veel mogelijkheden om zijn klanten te bieden. Ze onderscheiden zich door te proberen een omnichannel-platform te zijn dat ideaal is voor ondernemingen. Het platform biedt oplossingen voor verschillende behoeften en toegang tot integraties van derden.
Bij elk hulpmiddel is het belangrijk om potentiële zwakke punten te onderzoeken, zodat u die kunt aanpakken als u ermee verder gaat. Aangezien de prijzen niet openlijk worden gedeeld, is het moeilijk om te weten of deze binnen uw budgetbereik kan vallen zonder een demo te plannen, en de prijzen zullen hoogstwaarschijnlijk fluctueren met wat u het platform nodig heeft.
Dit lijkt beter te passen bij grotere/zakelijke merken met meerdere contactpunten voor hun klanten en zou die informatie kunnen verenigen met behulp van geschikte gegevenspunten om inzichten te verkrijgen om de ervaring van uw klant te blijven verbeteren.
Heeft u hulp nodig bij het bepalen of uw merk een tool voor het beheer van sociale media nodig heeft? Ons team helpt je graag verder — vul gewoon dit formulier in om aan de slag te gaan!